Sündisin 13 detsembril 1970 Järvamaal Kolu külas. Kartulivõtt, heinategu ja sõnnikuvedu oli minu lapsepõlve loomulik osa. Pean ennast hingelt „maakaks“ veel tänagi, kus igal võimalikul vabal hetkel kisub Kesk-Eestisse, põldude ja metsade vahele Kanala tallu.
Pean väga oluliseks tasakaalus elukeskkonda: rohekoridore, putukaväilu ja keskkonnasõbralikke vabaaja veetmise võimalusi linnalises elukeskkonnas, kui ka külade ja saarte arendamist, kiireid ühendusi (nii virtuaalseid, kui ka füüsilisi) äärepiirkonna ja keskuse vahel. Viimsil on siinkohal head võimalused kujundada elukeskkonda, kus korrusmajad ja looduskeskkond ei ole vastandsõnad ja keskuse, külade ja saarte vahel on hea transpordiühendus.
Kaugemates ja ülemerilistes Viimsi piirkondades on samaväärsed võimalused parimateks teenusteks (olgu siis sotsiaal või haridus) kui keskus Viimsis. Viimsi saab sellise tasakaalu saavutada üksnes siis, kui valla elanikkonna kasv on kooskõlas tasakaalus elukeskkonna põhimõtetega.
Maalapsena olen suur loomasõber. Lemmikloomade pidamine on lisaks loomaarmastusele ka kogukondlike kokkulepete ja kultuuri küsimus. Kuid mitte ainult. Ka siin on oluline jällegi elukeskkond, koht, kus oma koeraga metsaringi teha või harjutusväljakud, kus lemmikut treenida ja koolitada.
Olen olnud Viimsiga seotud aastast 2005, kui kolisin Tallinnast Viimsisse. 2007- 20015 aastal töötasin Viimsi vallavalitsuse haridus- ja noorsooametis, millest kaks viimast aastat olin ameti juhataja. 2015- 2021 töötasin Pärnu linnavalitsuses haridusnõunikuna.
Olen olnud kohalikus omavalitsuses haridusvaldkonnas tegev 14 aastat ja võin veendunult väita, et pole teist ala, kus igal inimesel oleks niivõrd selged ootused ja arusaamad- milline on hea kool ja millistele kriteeriumitele peaks vastama kvaliteetne haridus. Keerulisemaks läheb ehk siis, kui mõtestada haridusvaldkonna arenguid laiemas pildis ja pikemas ajaperspektiivis. Areneda on võimalik vaid sünergias kõikide teiste eluvaldkondadega ja arvestades muutuvat elukeskkonda. Tänane lasteaed-, kool-, huvikool-, gümnaasium ja kutsekool peavad arvestama homsete ootuste ja tuleviku ametitega. Sini- ja valgekraede asemel on tulevikutöötajateks rohekraed (keskkonnahoid, roheenergia, ringmajandus, taaskäitlus jne) ja oranžkraed (startupid, innovatsiooniprojektid jne).
Vananev elanikkond suunab tarbimise teraviku ümber noorelt väärikale. Üha suurenev kogutud andme hulk tekitab vajaduse andmekaevurite/analüütikute järele. Tänaseks tööalaseks võtmeoskusteks on võime kohaneda kiiresti muutuva töö sisu ja töökeskkonnaga, töötada tulemuslikult meeskondades ja võrgustikes, analüütilised oskused probleemide mõistmiseks ja lahendamiseks.
Kasvanud on nõudmised keeleoskusele ja oskusele edukalt toime tulla erinevates kultuurikeskkondades. Uus meedia esitab kõrgendatud nõudmisi inimeste tähelepanu- ja tunnetusvõimele. Leviva info hulk, paljusus ja kontrollimatus esitab nõudmisi inimeste kriitilise analüüsi võimele ning oskusele eristada olulist ebaolulisest ning tõest infot väärast. Siin on kindlasti võtmeroll kutseharidusel ning elukestva õppe toetamisel.
Olukorras, kus õppurite arv Viimsis on aasta-aastalt kasvanud ja suureneb vajadus ka täiskasvanutele pakutavate kursuste, ümberõppe, mikrokraadide järele on igati asjakohane tuua tänastesse aruteludesse sisse võimalus ehitada Viimsisse kutsekool, mis arvestaks tulevikusuundumusi ning oleks oma õppekorralduselt paindlik- töö ja pereelu arvestav. Ise olen omandanud „nõukogude ajal“ masinaehituse-joonestaja-konstruktori eriala ja 2007 aastal Tallinna Majanduskoolis kõrghariduse personalitöö erialal. Omandamisel on Tallinna Ülikooli riigiteaduste magister. Olen elukestva õppimise usku.
Olen pärit suurest 6-lapselisest perest. Inimesena olen avatud, töökas ja õppimishimuline, hea suhtleja ning rõõmsameelne kaaslane. Olen meeskonnamängija, kes peab meeskonnatöö eduks liikmete võimet tuua välja ja võimestada üksteise parimaid omadusi ja kasutada neid eesmärgile jõudmisel. Usun, et hea meeskonna ja selge eesmärgiga saab teha võimatu võimalikuks, hea veel paremaks ja Viimsist innovaatilise ja hea elukeskkonnaga valla.